ישנה שאלה שחוזרת על עצמה בכל מפגש עם כל לקוח שלנו: "איך אוכל להבטיח פניות איכותיות בנושא רכישת הנכס שלי?".
התשובה שלנו מפתיעה בפשטותה: בראש ובראשונה, באמצעות פרסום מודעה אטרקטיבית שתספק מידע וערך לרוכש הפוטנציאלי.
החלטתם לשווק את הנכס עם מתווכים בכרמיאל? לפניכם כל מה שבאמת חשוב לכלול במודעה שתוצג בפני קהל הרוכשים.
הפרטים שחובה לכלול במודעת "למכירה"
עובדה: אנשים המעוניינים לרכוש נכס – למטרות מגורים או השקעה, מתעניינים במספר נכסים במקביל. לכן, יש להבטיח כי מודעת הנכס שלכם תתפוס את תשומת הלב ותשאירו רושם חיובי.
ואיך עושים זאת? בין היתר עם הקפדה על פרטים אינפורמטיביים אודות הנכס שחייבים להיכלל במודעה. לא משנה היכן היא צפויה להתפרסם – באתר הבית של מתווכים בכרמיאל או בפורטל חיצוני, הבטיחו כי היא עומדת בצ'ק ליסט הבא:
- תמונות – הפתגם הידוע "תמונה שווה יותר מאלף מילים" לא יכול היה להיות רלוונטי יותר. התרשמות ויזואלית מהנכס הכרחית לקונה בכדי להעריך את התאמתו אליו. ככל שישותפו במודעה יותר תמונות המייצגות יותר חללים בנכס, כך טוב יותר. אנחנו ב"פסגות נכסים" לא מסתפקים רק בצילום ועריכת תמונות לרמה מקצועית, אלא משקיעים גם בצילום סרטון תדמית.
- גודל ומספר חדרים – כידוע, את תיאום הציפיות הראשוני עם הנכס עושים הקונים ב-2022 דרך המודעות האינטרנטיות. מכאן, שחשוב לספק להם את המידע האינפורמטיבי "היבש", לרבות גודל הדירה ומספר החדרים בה. טיפ: אל תסתפקו רק בציון מספר החדרים ("דירת 2 חדרים מרווחת"), אלא ציינו גם את גודלה. מדוע? משום שבמידה שהדירה בגודל 110 מ"ר וכוללת רק שני חדרים לדוגמא, עם חלוקה מחדש היא תוכל לכלול שלושה חדרים וכך להיות רלוונטית לקונים שזהו הצורך שלהם.
- קומה ומספר קומות – הנכס שאתם מפרסמים הוא דירה בבניין מגורים? הקפידו לציין את מספר הקומות שבבניין ואת הקומה בה ממוקם הנכס. מספר הקומות בבניין לדוגמא, משקף למתעניינים בהערכה גסה עם כמה שכנים הם יחלקו את המרחבים המשותפים.
האם ישנה נוסחה מוכחת למכירת נכס?
משאלתכם ידועה לנו: למכור את הנכס בזמן הקצר האפשרי ביותר.
נוסחה אולי לא תמצאו, אך ישנם שלושה דברים המשפיעים בהכרח על פוטנציאל המכירה:
- מתווכים בכרמיאל בעלי ניסיון והצלחות מוכחות
- אסטרטגיית שיווק המגולמים בה אפיקי פרסום רבים
- החצנת הבידול של הנכס בהשוואה לנכסים אחרים
ברשותכם, נעמיק כעת בבידול – בדברים המייחדים את הנכס שלכם ושאין בהכרח ל"נכסים מתחרים".
במודעה הפרסומית יש לציין את כל מאפיינים הנכס (גם אלו הקטנים לכאורה) שעשויים לגרום למתעניינים לשקול לחיוב את רכישתו.
בין היתר, ראוי להדגיש במודעה את הדברים הבאים במידה שישנם:
- מרפסת שמש
- מחסן צמוד
- חניה
- שיפוץ שבוצע לאחרונה
- ממ"ד
מעוניינים למקם את הנכס שלכם בפסגה? הצעד הראשון מתחיל בשיחת טלפון. לפרטים נוספים אודות שיטת העבודה של "פסגות נכסים" עם מתווכים בכרמיאל, התקשרו – 077-4420447