בתים למכירה ביישובי משגב

מאגר רחב ובלעדי של מגוון נכסים למכירה ביישובי משגב.

גלו את הבתים המושלמים ביישובי משגב!

ברוכים הבאים לאתר פסגות נכסים – היעד המוביל למציאת בתים למכירה ביישובי משגב. אם אתם מחפשים להשקיע בנכס נדל"ן במקום שמשלב בין איכות חיים גבוהה טבע, ירוק וחינוך מעולה הגעתם למקום הנכון.

בתים למכירה ביישובי משגב- הכירו את הישובים:

בתים למכירה בגילון:

גילון הוא יישוב קהילתי פסטורלי וירוק הנמצא בלב הטבע, גילון מאופיין בהתחדשות, חיי קהילה תוססים, משפחות צעירות ואיכות חיים גבוהה. יישוב גיליון נמצא כ- 10 דקות נסיעה מכרמיאל ומתחנת הרכבת. באתר שלנו תמצאו מבחר של בתים למכירה בגילון: וילות, בתים פרטיים, קוטג'ים ועוד.

בתים למכירה במצפה אביב:

מצפה אביב הוא אחד הישובים היפים במדינה הקטנה שלנו גם מצפה אביב כמו יישובי גילון וצורית מציע איכות חיים גבוהה, קהילה תוססת ומגובשת וקירבה לטבע. אם אתם חולמים לגור במצפה אביב אנחנו בפסגות נכסים נשמח להגשים לכם את החלום ולהציע לכם מתוך מבחר בתים למכירה במצפה אביב. 

בתים למכירה בקורנית:

קורנית הוא יישוב המציע אווירה ייחודית של כפריות ושקט, בקורנית תמצאו קהילה קטנה, בית ספר יסודי, וכמובן מגרשי ספורט וגינות ציבורית לטובת התושבים. אנחנו בפסגות נכסים נשמח להציע לכם מבחר בתים למכירה בקורנית ששם תוכלו ליהנות מחיי קהילה נעימים ונינוחים.

בתים למכירה בצורית:

צורית היא ישוב קהילתי צמוד לגילון. כמו גילון גם צורית מציעה הזדמנות לגור בישוב קהילתי קטן שקרוב לעיר מרכזית. ככה תהנו מהשקט שיש לישוב להציע מבלי לוותר על עיר בקרבת מקום. אנחנו בפסגות נכסים נשמח להציע לכם מבר בתים למכירה בצורית שבמשגב.

בתים למכירה ביישובי משגב עם פסגות נכסים

יישובי משגב הם המיקום האידיאלי עבור מי שמעוניין לשדרג את מגוריו למיקום עם נוף פסטורלי וסביבה קהילתית. משגב היא מועצה אזורית אשר שוכנת בלב הגליל שבמחוז הצפון, מזרחית לעכו ועמק זבולון ומערבית לשטח המועצה האזורית מרום הגליל. משגב מורכבת מ-35 יישובים: 29 ישובים יהודיים ו-6 יישובים בדואיים, המשקפים בצורה האותנטית ביותר פלורליזם, דו קיום וסובלנות. המועצה נקראת על פי ציטוט מספר "תולדות מלחמת היהודים עם הרומאים" של יוסף בן מתתיהו בתיאורו את כיבוש יודפת (שהייתה ליישוב הראשון במועצה בעידן המודרני):
"כי המקום הוא משגב חזק לפני הגליל".
לכאלו המעוניינים לשפר את אורח חייהם, להתחבר לטבע, לשקט, לרוגע ולנוף ההררי, להיות מוקפים במערכת חינוך מהמתקדמות בארץ אך להיות ממוקמים בין 15-30 דקות נסיעה מהערים השכנות – חיפוש בתים למכירה ביישובי משגב זה הצעד הנכון והמדויק עבורכם. פסגות נכסים היא חברת שיווק ותיווך הנדל"ן המובילה באזור הצפון ואנו יכולים לסייע לכם במציאת הבית המושלם מתוך המאגר האקסקלוסיבי והבלעדי של בתים למכירה ביישובי משגב.

כיום, משגב מאופיינת במוסדות חינוך ותרבות מפותחות המשלבות חדשנות עם טבע וסביבה. באזור השירותים המרכזי קיימים מרכז לפרט ולמשפחה, ספריה אזורית, סניפי קופות חולים, בית ספר על יסודי (חטיבה ותיכון אזורי) שהחל בתהליך הפיכה למעין 'קמפוס חינוכי' שיכלול שלושה תיכונים, בתי ספר יסודיים, מרכז קהילתי, מתקני ספורט מגוונים, מרכז לגיל השלישי ומועדון כפרי. ברחבי המועצה ממוקמים ארבעה מרכזים נוספים אשר פועלים בהם בית ספר יסודי ושלוחת מתנ"ס, כמו גם שלוש תנועות נוער שפועלות לצד פעילות של חוגי סיירות של קק"ל. ליד מתחם המועצה נמצא "פארק אוסטרליה" שהוקם בתרומות ידידי הקרן הקיימת באוסטרליה. בפארק יש מתקני שעשועים לילדים ואמפיתיאטרון פתוח בו נערכות הופעות ואירועים שונים. ביער שגב הסמוך למתחם המועצה ממערב נמצאים שבילי טיולים, חניוני יום ומסלול 'סינגל' מעגלי לרוכבי אופניים.

בעת החיפוש אחר המיקום לבית הבא עבורכם, שיקול משמעותי וחשוב בקבלת ההחלטה הסופית היא בטחון תעסוקתי לשנים קדימה. בעת החיפוש אחר בתים למכירה ביישובי משגב, תוכלו להיות בטוחים שקיימים בשפע מקומות תעסוקה לטווח הארוך. במשגב שני אזורי תעשיה מהמתקדמים בארץ, פארק תעשיות משגב ופארק תעשיות בר-לב וכן ביישובים עצמם פועלים מאות מפעלים ועסקים פרטיים בתחומי תעשייה, תיירות ושירותים המספקים תעסוקה לתושבי משגב והסביבה. בתחום המועצה נמצא מכון 'לשם' של חברת רפאל המעסיק רבים מתושבי המועצה. יתר על כן, יישובי משגב קרובים למוקדי תעסוקה הינם כרמיאל, הקריות, תפן, מגדל העמק ויוקנעם.

חשוב לזכור שכשמחפשים לרכוש את הבית הבא, שהוא לעיתים גם הבית הראשון לכם ולמשפחתכם, שהתהליך יכול להיות מסורבל, ארוך ומייגע. אנחנו כאן, בפסגות נכסים, נעשה הכל על מנת להפוך את התהליך למרגש, שמח ואפילו מהנה במעטפת שתלווה אתכם מהרגע הראשון של החיפוש ועד לרגע המיוחל של חתימת החוזה. הסוכנים המקצועיים שלנו יספקו עבורכם מאגר אקסקלוסיבי של בתים למכירה ביישובי משגב, על מנת שנוכל יחדיו למצוא את הנכס המדויק עבורכם בתקציב המתאים. בנוסף לכך קיימים אצלנו גם שירותים משלימים שונים, כמו ייעוץ משכנתאות, הפנייה לגורמי מקצוע איכותיים – הכול על מנת להקל על תהליך הקנייה. אנו מאמינים כי נדל"ן היא דרך חיים.
באמצעות אהבת אדם מלווה במקצועיות ללא פשרות, נוכל להוביל אתכם אל עבר הגשמת החלום.

אז אם גם אתם מעוניינים לשפר את איכות חייכם ומגוריכם ולחפש בתים למכירה ביישובי משגב, חייגו אלינו וקבעו פגישת ייעוץ בהקדם.

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

לתיאום ביקור בנכס
השאירו לנו פרטים ונחזור בהקדם

תודה!
פנייתך תענה בתוך יום עסקים אחד