בתים למכירה בכפר ורדים

מאגר רחב ובלעדי של מגוון נכסים למכירה בכפר ורדים.

בתים למכירה בכפר ורדים עם פסגות נכסים

מעוניינים לגור בקהילה איכותית, להנות מהטבות מס ובמקביל גם מרמת חיים גבוהה? כפר ורדים זה המקום בשבילכם.

כפר ורדים הינו מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל המשתייכת לאשכול רשויות גליל מערבי, שהוקמה בשנת 1984.

כפר ורדים ממוקם כ-20 ק"מ מזרחית לנהריה, כ-15 ק"מ צפונית לכרמיאל, כ-9 ק"מ דרומית לגבול לבנון, סמוך למעלות ומתנשא לגובה שבין 500 ל-600 מטרים מעל פני הים.

מיקומו של היישוב מאפשר לתושביו נגישות גבוהה לפארקי ההייטק והתעשייה בתפן ובמשגב. כמו גם לאזורי התעסוקה בחיפה ובגליל, עכו, כרמיאל, מעלות ונהריה.

אפילו השם "כפר ורדים" נבחר מתוך הרצון לשמור על צביון של טבע, ועל כן שמו ושמות רחובותיו קרויים על שם מושגים מעולם הטבע – הרחוב הכי גבוה בכפר הוא רחוב חרמון והרחוב הכי נמוך הוא רחוב גל.

מזג האויר נעים ויבש גם בימי הקיץ החמים, בחורף קר ולעיתים מחזה יפיפה של שלג צח עוטף את הנוף הירוק. 

בעת החיפוש אחר בתים למכירה בכפר ורדים / וילות למכירה בכפר ורדים, חשוב לבחון את מערכות החינוך, התרבות והפנאי אשר משקפים את רמת איכות החיים למשפחתכם שנים קדימה.

בכפר ורדים חיי תרבות עשירים מאוד, עם מערכת חינוך מגוונת הכוללת חוגים רבים ופעילויות העשרה שונות למגוון רחב של גילאים.

במועצה המקומית פועלת מערכת לימודית מקיפה ורציפה בתחומי החינוך הכוללת פעוטונים, גני ילדים, ביה"ס יסודי וביה"ס תיכון. 

כפר ורדים הוא הישוב היחידי במחוז צפון במדד חברתי-כלכלי של הלמ"ס של 9 מתוך 10.

נתון קריטי ומשמעותי המשקף אוכלוסייה איכותית שתעטוף אותכם ואת משפחתכם. במועצה מקומית זו שומרים באדיקות על היופי הפסטורלי שלי הישוב תוך בנייה בסטנדרטים גבוהים ותכנון מוקפד.

לא בכדי רבים מחפשים כיום בתים למכירה בכפר ורדים, הוא מושך אליו את האוכלוסייה האיכותית ביותר מכל קצוות הארץ, עוד מימי הקמתו. הוא שומר על מעמדו האיכותי הודות לקהילה המגובשת, לצביון הכפרי, לתשתיות המודרניות והנוף הקסום שאין לו תחליף.

את הקהילה עוטפת מערכת חינוך וחיי קהילה משפחתיים ומגובשים המבטיחים איכות חיים לבני כל הגילאים. 

אז אם גם אתם מחפשים להצטרף לכפר ורדים, לגור בקהילה איכותית ולהנות מהטבות מס של עד 11% בשנה, הגעתם למכון הנכון.

אצלנו בפסגות נכסים נוכל לסייע לכם לרכוש את בית חלומותיכם מתוך הבתים למכירה בכפר ורדים. תוכלו לקבל אצלנו ליווי אישי, אינדיבידואלי, ממש מעטפת מקצה לקצה, בכל תהליך החיפוש אחר הבית האידיאלי עבורכם מבין כל הבתים למכירה בכפר ורדים.

בעינינו נדל"ן היא לא רק נכסים, אלא היא דרך חיים, וכך אנחנו מתייחסים לתהליך שלנו, במקצועיות ללא פשרות, באהבת אדם, באנרגיה ובתשוקה אינסופית.

אנחנו מאמינים בשירות מקצועי, אמין, ברמה הגבוהה ביותר ומותאם אישית בדיוק לכל אחד מלקוחותינו.

בנוסף לתהליך היסודי והמקצועי הניתן לכם, קיימים אצלנו שירותים משלימים שונים שיכולים לסייע בתהליך קניית הבית הבא שלכם, כמו ייעוץ מימוני למשכנתא והפנייה לגורמי מקצוע שונים בתחום (אדריכלים, שמאים, עורכי דין, ועוד). 

אז אם אתם מחפשים וילות למכירה בכפר ורדים, בזכות המאגר הרחב של הבתים למכירה בכפר ורדים הבלעדיים שקיים אצלנו, לצד השירותים האישיים והסוכנים המקצועיים שלנו, נוכל למצוא בדיוק בשבילכם את הבית המושלם עבורכם. 

במידה ואתם מעוניינים שנסייע לכם במציאת הבית המושלם עבורכם מבין הבתים למכירה בכפר ורדים – צרו איתנו קשר, השאירו פרטים בטופס וקבעו פגישת ייעוץ בהקדם!

 

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

לתיאום ביקור בנכס
השאירו לנו פרטים ונחזור בהקדם

תודה!
פנייתך תענה בתוך יום עסקים אחד