למכור דירה במעלות או כרמיאל

מנסים למכור דירה במעלות או כרמיאל? מה הם הקשיים ומהו הפיתרון..

תוכן עניינים

רוב מוכרי הדירות מעדיפים לנסות למכור לבד לפני שיחליט להיוועץ במשרד תיווך או במתווך פרטי משום שהם תולים תקוות בכך שהנכס שכיר ומבוקש בשוק ושיוכלו להשיג את המחיר המקסימלי כבר בתחילת התהליך ללא שום מאמץ.

לעומת זאת, הסטטיסטיקה מראה כי 90% מהנכסים בישראל נמכרים ע"י משרדי תיווך מקצועיים, בעלי מוניטין ולרוב מרבית הנכסים מוחזקים על ידי רשתות התיווך המובילות בישראל.

הסיבות לקשיים אלו נעוצות בחוסר היכולת והאמצעים העומדים לרשותם של בעלי הנכסים אשר מבינים שהתהליך אינו פועל כשורה עקב חוסר תנועת לקוחות, מספר נמוך של מתעניינים או הצעות מחיר שאינן רלוונטיות כלל וכלל.

בעל נכס במידה והנך מנסה למכור נכס בצפון כנראה שכבר נתקלת במספר קשיים מהרשימה הבאה שאנחנו הולכים להציג בפניך.

מה הם הקשיים שחווים מרבית מוכרי הדירות בהליך מכירת נכס?

  1. ניהול תהליך המכירה –טלפונים ,פגישות ,זמן ,אנרגיה ,מתח ,לחץ ,תסכול ועוד..
  2. היעדר תכנון אסטרטגי בבניית תכנית שיווק מבוססת מטרה על פי מחקר שוק וקהלי יעד וכו'..
  3. פרסום הנכס בפריזמה צרה דרך חוסר עקביות ושיטתיות במהלך התהליך.
  4. חוסר ידע ויכולת כלכלית לקדם את הנכס בפרסומים ממומנים ואורגניים.
  5. עירוב רגשות ויצירת קונפליקטים המייצרים לחץ קנייה על קהל לקוחות יותר מאשר פיתרון.
  6. חידוד יתרונות הנכס, הכנת הנכס למכירה וחוסר יכולת בלקדם או לבלוט מעל נכסים מתחרים.
  7. חוסר מידע על לקוחות רציניים לרכישה לאחר אישור משכנתא או מכירת נכס.
  8. התמודדות אל מול לקוחות ללא אישור משכנתא שעלולים לרכוש את הנכס במידה ויקבלו ליווי פיננסי.
  9. קושי בבניית מערכות יחסים אל מול לקוחות שמחפשים גורם שלישי שייתן להם אמון, ביטחון וליווי מקצועי.
  10. שריפת הנכס עקב עבודה עם מספר מתווכים במקביל שמשווקים את הנכס ללא אינטרס, אי סנכרון במחירים והעברת הלקוחות לנכסים בעלי אינטרס שמיוצגים בבלעדיות.
  11. פתיחת הנכס לכלל הלקוחות ללא יכולת בקרה, סינון ומידע מקדים אשר שורף פוטנציאל ומייצר שמועות ורכילויות שפוגעות בתהליך שחשוב לנהל בצורה דיסקרטית ומדויקת.
  12. תמחור הנכס באופן לקוי ומופקע שגורם לכך שהנכס לא נמכר בטווח הארוך עד לירידת מחיר משמעותית.
  13. תהליך המכירה נתקע ללא יכולת לשפר את הצעת מחיר ולנהל משא ומתן להשגת הצעת מחיר גבוהה יותר מקודמתה בכדי לסגור שהברזל עוד חם וכך העסקה נכשלת.

כולנו מבינים כי נדל"ן הוא מקצוע שמצריך ידע, כלים, משאבים, אנרגיה, עבודה שיטתית ונכונה, מידע רב מהשטח על קהל הלקוחות, שירותים נלווים, הכנה אסטרטגית וטקטית, ליווי וניהול משא ומתן עד לסגירת העסקה במלואה.

חשוב לזכור כי שיווק זוהי אומנות ומומחיות וחלק בלתי נפרד ומכריע בתהליך מכירת הנכס ולכן כשמדובר בבית שלכם מומלץ להפקיד אותו בידיים הנכונות להובלת תהליך המכירה באופן שבו תהיו שבעי רצון מהדרך והכי חשוב מהתוצאה הסופית.

אם קראתם עד כאן, סימן שהנכם מעוניינים לדעת כיצד תוכלו להתגבר על החסמים, הקשיים והגורמים שמעכבים אתכם או מונעים ממך למכור.

מה הפיתרון למכירת נכס בזמן קצר ובמחיר שיא?

חברתנו פסגות נכסים הקימה את שיטת השיווק הנדל"ן המובילה בישראל אשר קיבלה סיקור באתר כלכליסט, שיטת פסגה- מכירת נכס בזמן קצר ובמחיר שיא.

מדובר בשירות ייחודי מסוגו אשר מאפשר לכל בעל נכס להגיע למאגר לקוחות של מעל 1,000,000 איש ברחבי הצפון, פרסום הנכס ב18 אפיקי פרסום, ליווי, ניהול, שיווק ומיתוג הנכס בצורה ייחודית ומקצועית בסטנדרטים הגבוהים בישראל.

מדובר בשירות ייחודי עם תוצאות מוכחות בשטח שבאמצעותו 250 מוכרים שונים במגוון אזורים ברחבי הצפון מכרו בשנה האחרונה.

מגוון השירותים שלנו זוכים להיענות רבה והמלצות רבות ממוכרים וקונים שבוחרים למכור ולרכוש דרך יועצי הנדל"ן בחברתינו וכחלק מהתרחבות החברה והפיכתה לרשת מובילה בצפון.

אחד מיעדי החברה הוא להנגיש את השירותים שלנו כשביניהם שיטת פסגה לכל בית בישראל על מנת שכולכם תזכו להינות משירות חסר פשרות ובעל תוצאות!

אז אם הנכם מחפשים משרד תיווך במעלות או משרד תיווך בכרמיאל הנכם מוזמנים לפנות לכל אחד מהסניפים שלנו שמספקים שירותים בכל רחבי הצפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

לפרטים נוספים על שיטת פסגה >> הקליקו כאן

מעוניינים לשוחח עם נציגנו חייגו עכשיו: 077-4420447

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!