דירות חדשות בחיפה

תוכן עניינים

אחת השיטות הרווחיות להרוויח מנדל"ן היא רכישה דירה חדשה על הנייר. חיפה מציעה מגוון פרויקטים חדשים מקבלן לרכישה, תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד..

רכישת דירה בחיפה על הנייר היא רכישה של דירה שנמכרת על ידי הקבלן בטרם בוצעה בנייה בשטח, ולעיתים קרובות בטרם ניתן היתר בניה לפרויקט.

כלומר, הרכישה מבוצעת בשלב מאוד מוקדם של הפרויקט. הרכישה מאופיינת במחירים נמוכים ממחיר השיווק של הפרויקט, לעיתים במאות אלפי שקלים.

מהם היתרונות המרכזיים ברכישת דירה על הנייר

  1. המחיר הנמוך – היתרון הבולט ביותר. קניית דירה על הנייר מאופיינת במחירים נמוכים יותר מאשר דירות הנמכרות לאחר החלטת ועדה לאישור בתנאים ומימון בנקאי. המחירים הם תוצאה של אי הוודאות (הזמנית) בה נמצא הפרויקט, והעובדה שההתקשרות 
  • הצמדה למדד – לעיתים, הקבלנים מאפשרים קניית הדירה עם הצמדה למדד עתידי (למשל המדד הידוע במועד הוצאת ההיתר), ובמקרים מיוחדים, הם מאפשרים לרכוש את הדירה ללא הצמדה למדד. הדבר מתאפשר כי עדיין אין ליווי בנקאי (שאוסר זאת בהמשך), והקבלנים מצליחים "להחליק" את הנושא מולם בשלבים מאוחרים של הפרויקט.
  • מכירה מוקדמת – קבלנים מסוימים יוצרים "קבוצות" של מכירות מוקדמות שמוקדשות לאנשים הקרובים להם. מחירי הדירות נמצאים במחיר הכי אטרקטיבי שיש ועליית המחיר נקבעת בהתאם לקצב התקדמות הבנייה והצלחת הפרויקט במהלך התהליך.
  • הטבות נוספות – לעיתים קבלנים מוכרים את הדירה על הנייר עם הטבות נוספות, בחירת חניות, תנאי תשלום נוחים, בחירת קומה, שינויים פנימיים של הרגע האחרון טרם עלייה לקרקע בפועל.
  • בחירה מוקדמת ושפע אפשרויות – קניית דירה על הנייר מאפשרת את מרחב התמרון של בחירת דירה מבין מספר רב של דירות. הרוכשים המנוסים רוכשים את הדירות המשתלמות ביותר מבחינת השקעה (קומות נמוכות, דירות קטנות), מה שמאפשר את עליית הערך הגדולה ביותר, והתשואה הממוצעת גבוהה מהמקובל.

 

פרויקט רחף בשכונת בת גלים המתחדשת בעיר חיפה

פרויקט רחף היוקרתי של קבוצת גמליאל בשכונת בת גלים המתחדשת בעיר חיפה. פרויקט יוקרתי ומבוקש המשלב חווית מגורים אורבנית השוכנת בין ערי הכרמל הירוקים לנוף ים כחול ומרהיב.

פרויקט רחף ממוקם ברחוב הולנדי (חד סיטרי) במרחק נגיעה מהים, נגיש לכל מוסדות ציבור, תחבורה ציבורית, רכבת, רכב"ל, קניון חיפה, בית חולים רמב"ם, בניין רפפורט למחקר רפואי מתקדם של הטכניון, מתחמי בילוי ומסחר.

שכונת בת גלים המתחדשת חווה בשנים האחרונות התחדשות והצערה, לראיה בין השנים 2019 – 2020 עלה אחוז הצעירים בשכונה ב4%, ובעשור האחרון עלו המחירים בשכונה בכ260%.

העיר חיפה ביצעה עליית מחירים משמעותית של כ 55%. עיקרי עליית המחירים התרחשו ב5 שנים האחרונות מה שמצביע על גרף עלייה מגמתי אשר נמצא בצמיחה מתמדת.

לכן הפרויקט זוכה להתעניינות רבה בקרב משקיעים, משפרי דיור ומשפחות צעירות אשר רוצות להגשים חלום, לשפר איכות חיים ולדאוג לעתידם הכלכלי.

מחפשים דירות להשקעה בשכונת בת גלים לחצו כאן >> פרויקט רחף, בת גלים, חיפה

לפרטים בנוגע לפרויקטים בשכונת בת גלים המתחדשת בחיפה חייגו אל המומחים של פסגות ונשמח לעזור: 052-5628189

 

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!