כיצד תג מחיר יכול לפגוע בהליך המכירה?

תוכן עניינים

נכון לשנת 2022 שוק הנדל"ן חווה עלייה משמעותית ומחירי הנכסים עולים כלפי מעלה לעומת מה שהרגשנו בשנים האחרונות.

כיצד עליית המחירים משפיעה על מוכרי הנכסים וגורמת להם לנצל את המצב ופוגעת באופן ישיר במכירה עצמה וברוכשים הפוטנציאליים לנכס.

על מנת להמחיש את האמור לעיל בוא ניתן דוגמא מוחשית שיכולה להדגים סיטואציה ריאלסטית שאנו כמתווכים מומחים שחיים את השטח נפגשים איתה בעת האחרונה.

'השכנים שלך החליטו למכור ב1,800,000 נכס שמחיר השוק שלו הוא 1,500,000 וציינו על המודעה – לא למתווכים!

אתה בדומה להם 'אמרת לעצמך הבית שלי הרבה יותר יפה, מושקע, מתוכנן ואפילו פינתי לעומת השכנים שלי ואני יכול לקבל יותר' המחיר בו נקבת היה 1,870,000 כלומר בחרת לתמחר במחיר גבוה אף יותר.

בנוסף השכלת לקדם את המכירה אף יותר וריכזת פגישות מול 10 מתווכים שונים ו10 לקוחות פרטיים יחד ולכולם פתחת את הדלת על מנת לחשוף את הדירה במהירות ולקבל הצעות מחיר על מנת למכור.
מצד אחד רצית כל כך להרוויח ומצד שני אתה כבר מתחיל להפסיד.

כיצד תג מחיר יכול לפגוע בהליך המכירה?

הצגת הנכס כעסקה מנותקת משוק הנדל"ן – התוצאות

מה הם המחירים ששילמת כתוצאה מכך:

  1. חיסול פוטנציאל- לקוחות פוטנציאליים הבינו שאתה בא להתמסחר על הגב שלהם עם מחיר מטרה שהוא מנותק מהשוק והם הגיעו מתוך סקרנות בכדי לדעת "מה הסיבה שאתה דורש מחיר כל כך גבוה".
    בפועל איבדת פוטנציאל ממשי לסגירת עסקה אם אחד מהם.
  2. התגלחות על הנכס- מתווכים נחשפו לנכס שלך כאשר לאף אחד אין באמת אינטרס לקדם את המכירה ללא בלעדיות ולכן הם ישתמשו בנכס שלך כדי לקדם עסקאות בנכסים אחרים שיש להם על ידי הצגת הנכס שלך כעסקה מנותקת מהשוק שלא מייצגת את מחיר השוק ויראו ללקוח שביקר אתמול אצלך נכס פוטנציאלי אחר שנמצא בידיהם במחיר הוגן ביחס לשלך.
    כך שבפועל קידמת להם מכירה על נכס אחר בעוד שאתה נשארת תקוע!
  3. שריפת הנכס- שרפת הנכס בין גורמי תיווך ולקוחות שהבינו שהם מדובר בעסקה לא טובה ולא משקפת. לקוחות מחפשים את "הבלתי מושג" או עסקה "במודל שווי הוגן" ולאוו דווקא את "הפרוץ לכל העובר ושב" ולצאת פראיירים. מה שיקרה לרוב שהנכס ייפסל מבעוד מועד אחרי הרושם שנוצר בשלב הראשוני.
  4. פגיעה תדמיתית בנכס- יצרת מודעות שגררה שמועות של "למה לא כדאי לעשות איתך עסקים" וכך בעתיד גם אם תוריד את המחיר יגידו "לא היתה לו ברירה הוא הוריד מחיר כי הוא לחוץ למכור ונתקע עם הבית" במקום להרוויח אתה כבר מפסיד!
  5. פגיעה עתידית בנכס- גם אם בעתיד הנכס יעבור לחזקת מתווך. "כל העולם ביקר בו" כאשר המחיר היה מנותק ולמעלה ואחרי שתנסה להורידו מטה הצעות המחיר העתידיות שתקבל שיתקבלו לרוב יהיו מזלזלות סיטואציה מורכבת שבה המתווך יתקשה לייצר מכירה יעילה ואתה לא תישא ממנה פרי.

על מנת להימנע מכך ראשית עליכם להבין כי תמחור הנכס צריך להתבסס על עסקאות שבוצעו לאחרונה באיזור מגוריך באתר רשות המיסים.

אך חשוב לזכור כי אין תחליף להליך מכירה שיטתי, יסודי, מקצועי ודיסקרטי שבנוי מהכנת הנכס למכירה, תכנית שיווקית, קביעת תג מחיר וניהול משא ומתן משרת אינטרס בכדי למכור בזמן קצר ובמחיר מקסימלי. אל תתפשר על ערך, דרך ובעיקר תוצאה.

מכירת וקנייה של נכסים עם פסגות נכסים

אצלנו פיתחנו שיטת מכירה ייחודית שיודעת להתגבר על כל התופעות הצפויות ולהביא אתכם לביטחון מלא בהליך המכירה.

אם הנכס שמעוניינים למכור- דירה בכרמיאל, בתים ביישובי משגב, דירה בחיפה, דירה בנהריה, דירה במעלות או בתים בכפר ורדים.

פנה אלינו ונשמח להוביל אותך למכירה חכמה ובטוחה בזמן קצר ובמחיר מקסימלי.

לחץ כאן לקבלת פרטים נוספים על שיטת פסגה – שיטת שיווק ומכירת הנדל"ן המתקדמת בישראל.

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!