משרד תיווך בצפון

האם משרד תיווך במעלות הוא האופציה היחידה למכור נכס?

תוכן עניינים

בדבר אחד אתם בטוחים: אתם רוצים למכור את הנכס שבבעלותכם.

עם זאת, בדבר אחר אתם מהוססים: באיזו שיטה ועם מי למכור את הנכס? למרות שאנחנו אוהבים להפתיע, אנחנו לא יכולים שלא לזרוק כאן ספוילר: תיווך על ידי מתווך במעלות הוא אולי לא השיטה היחידה, אך כן זו הראויה והמשתלמת. 

קבלו 4 סיבות טובות לעבוד עם משרד תיווך במעלות

בעלי נכסים המעוניינים למכור את הנכס שבבעלותם, נוטים לבחון את האפשרויות העומדות לרשותם, וזה בסדר כמובן: הם תוהים אם כדאי להם למכור את הנכס לבד ("אפרסם בעצמי, מה כבר יכול להיות?"), או אולי בכלל להסתמך על חברים ("שיטת מפה לאוזן היא הדבר האמיתי").

בסופו של דבר, כמעט תמיד מגיעים להבנה כי הדרך הראויה, הפשוטה והכלכלית ביותר היא לפנות אל משרד תיווך במעלות.

רוצים סיבה אחת טובה מדוע? קבלו מאיתנו 4 כאלו:

  • כי אתם חייבים לדעת כמה הנכס שווה – הידעתם? החלטתכם למכור את הנכס עם "פסגות נכסים", מזכה אתכם בהטבה: הערכת שווי לנכס. לרוב, בעלי הנכס נדרשים לבצע הערכה בנפרד עם שמאי מקרקעין (שעולה לא מעט כסף), אך אצלנו אתם מקבלים מענה מקצה לקצה תחת קורת גג אחת. בקצרה: הערכת שווי נועדה שתדעו כמה שווה הנכס ובכמה ערכו עלה מיום הקנייה, אך בעיקר לאפשר לכם לדעת כמה לדרוש מהקונים.
  • כי מכירת נכס מותנית באיש מכירות – במידה שאינכם עוסקים מקצועית בתחום המכירות וניסיתם פעם למכור משהו בעצמכם (עם פרסום מודעה ברשת למשל), אתם בטח יודעים כי זה לא ממש פשוט. ולמכור נכס? באופן טבעי, אפילו קצת מורכב יותר. מתווכים מקצועיים יודעים איך למכור, וזו סיבה נוספת מדוע אתם צריכים לצידכם תמיכה וליווי של משרד תיווך במעלות. לדעת למכור זה לדבר בשפה וטרמינולוגיה שהקונה יעריך, להציג את הנכס בתועלות, ולהצליח למצוא בחסרונות הנכס גם יתרונות.
  • כי ידע וניסיון = כוח – אם היינו צריכים לנחש, יש לכם שתי משאלות: האחת היא למכור את הנכס תוך זמן קצר, והשנייה היא למכור אותו במחיר הגבוה האפשרי ביותר. נו, הצלחנו לקלוע? למשרדי תיווך נדל"ן במעלות שחיים ונושמים את עולם הנדל"ן והתיווך יש ידע המתורגם לכוח אדיר: הם מכירים את מעלות – מאפייניה, אוכלוסייתה ותוכניותיה העתידיות, יודעים איך להתמודד עם התנגדויות מצד מתעניינים, וגם לנהל משא ומתן בצורה מכובדת ורגישה ותוך שמירה על האינטרס שלכם.
  • כי מכירת נכס עולה זמן (המון זמן) – שיווק הנכס, מענה לטלפונים, הצגת הנכס וניהול משא ומתן – כל שלב בדרך דורש זמן. ואם לדייק: המון זמן. ליווי וייצוג של משרד תיווך במעלות פוטר אתכם מחיפוש פורטלים ולוחות ברשת להטמעת מודעות "למכירה", מענה לטלפונים, הצגת הנכס והובלת תהליך המכירה. יש מי שיעשה את כל זה עבורכם: מתווך במעלות.

 

אם אתם מחפשים מתווך במעלות מקצועי ובבעלותכם נכס בעיר הצפונית מעלות? אנחנו ב"פסגות נכסים" – משרד תיווך במעלות, נשמח לייצג אתכם ואת הנכס ולמכור אותו על בסיס השיטה הייחודית שפיתחנו: שיטת "פסגה". לפרטים נוספים, התקשרו – 077-442-0447

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!