איך קובעים את מחיר הנכס בהתאם לעליית מחירים - פסגות נכסים

קביעת תמחור הנכס בהתאם לעליית מחירי הדירות בעידן קורונה

תוכן עניינים

ע"פ הלמ"ס שוק דירות חדשות ודירות יד שנייה עלה ב10.3% אחוזים משנת 2020 – 2021.

ע"פ מגזין פורבס מחירי הדירות החציוניות עלו ב13% אחוזים באוקטובר 2021 לעומת אוקטובר 2020.

הקורונה יצרה הזדמנות למשקיעים שהמתינו להורדת מס הרכישה וכתוצאה מכך נרכשו 13.1 אלף דירות ביוני 2021 לעומת יוני 2020 גידול 35%.

ציבור המשקיעים בחר לרכוש בעיקר בערים הגדולות ירושלים, תל אביב וחיפה. ישנה אפשרות שהממשלה תוריד את מס השבח דבר שיגרום למשקיעי הנדל"ן למכור נכסים. משקיעי הנדל"ן אינם הגורם הישיר לעליית מחירי הנדל"ן אך ללא ספק ישנה תכנית ממשלתית לצנן ולהעלאות את מס הרכישה להקטנת ההשקעות.

שוק הנדל"ן הופך למאתגר יותר עבור מתווכי הנדל"ן ולצורך יותר מובהק של מוכרים למכור לכל המרבה במחיר ולקונים לאתר את הנכס הספציפי בהתאם לצרכים והתקציב שלהם ולשם כך ישנו צורך בליווי של מתווך מקצועי להשגת מטרות אלו.

פסגות נכסים פועלת בכל אזור הצפון ופונה לקהל יעד של מעל ל500,000 תושבים כאשר שירותי הנדל"ן פונים למגוון רחב של של קשת שכבות אוכלוסייה אם נבחן את המצב סוציו אקונומי ביניים ומטה המרוויח שכר מינימום במשק העומד על 5,300 ₪ לבין קהל מעמד ביניים ומעלה המרוויח את שכר ממוצע במשק העומד על 11,300 ₪. אוכלוסיות אלו נמצאות בפייסבוק, ביד 2, במדלן, באינסטגרם כאשר מדובר בעיקר באוכלוסיות מבוגרות מאשר צעירות החל מגילאי 40+, לרוב שני בני הזוג עובדים כדי לפרנס בהרכבי משפחה של לפחות 2 ילדים ומדובר לרוב במעמד ביניים בעל רמת חיים נמוכה עד סבירה פלוס.

עלינו להבין איזה סוג נכס יש לכם?

מגורים, השקעה, יוקרה וכך נוכל לקבוע את מחירו ביחס להיצע והביקוש בשוק ההתמחות הספציפי, עסקאות שבוצעו לאחרונה, השוואה לפרויקטים חדשים ביזור, מחיר למ"ר לקרקע כולל עלויות בנייה, ותק, מיקום, נגישות למוסדות ציבור, שכונה מתפתחת או מפותחת וכמובן משתנים נוספים על מנת לדייק את אופן התמחור וליצור הליך מכירה יעיל למיקסום מחיר הנכס מחד גיסא ומאידך גיסא יצירת בידול שתאפשר להכניס תנועת לקוחות רלוונטית.

כל שוק ישנם כוחות מיקרו ומקרו שונים מהם המחיר מושפע כאשר הם מושפעים באופן משוק הנדל"ן העולמי, שוק ההון, הבנקים, הממשלה, מיסוי וכמו שאנו רואים היום מעידן הקורונה שבלם את התחלות הבנייה ויצר מצב של עליית מדד תשומות בנייה לרוכשי דירות קבלן, העלאת הריביות המשכנתא, העלאת מס הרכישה לבלימת המשקיעים לניצול ההזדמנות וכן הלאה..

לכל סוג נכס ישנו אופי אחר, מחיר אחר, דגם אחר, מיקום אחר בכדי שנוכל לדייק את התמחור שלכם הזינו פרטים ונשמח לחזור אליכם לקביעת פגישה אישית ומקצועית. בהצלחה.

פסגות נכסים – משרד תיווך בכרמיאל הפועל בשיטת שיווק הנדל"ן המובילה בישראל!

 דירות למכירה בכרמיאלדירות להשכרה בכרמיאלדירות למכירה במעלותבתים למכירה בכפר ורדיםבתים למכירה ביישובי משגבבתים למכירה בנהריה ואכזיבבתים למכירה בחיפה ועוד..

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!