אלטרנטיבות מימון

מהם אלטרנטיבות המימון שיהפכו אותך למשקיע נדלן בקניית נכס ראשון?

תוכן עניינים

אלטרנטיבות המימון שיהפכו אותך למשקיע נדל"ן מצליח בקניית נכס ראשון- כל התשובות בפנים.

השקעה בנדל"ן נותנת לנו את היכולת ליצור לעצמנו הכנסה פאסיבית באופן תמידי שמייצר עבורנו תזרים כסף כל חודש בחודשו העונה לשם תשואה חודשית. השקעה בנדל"ן מאז ומתמיד היתה אפיק ההשקעה הבטוח ביותר עבור ציבור המשקיעים יותר מכל אפיק השקעה אחר.

השאלה הנשאלת, האם כדאיות ההשקעה בנכס מסוים תניב לי את התשואה החודשית אשר אני מצפה לה? אין ספק שבכדי לענות על שאלה זו נצטרך להבין שאנו צריכים ידע בקיא בתחום בכדי לבצע את ההשקעה הנדל"נית הראשונה שלנו באופן חכם ויעיל בכדי להפיק ממנה את המקפצה לקניית נכסים נוספים בעתיד ומינוף הכסף בעזרת הבנק או רכישת דירה שזוהי מטרתו של זוג צעיר בישראל.

תחילה, בוא נבין עבור רבים מאתנו, גיוס ההון עצמי של כ25% מערך הנכס הנחשק הוא בבחינת אתגר כמעט בלתי אפשרי.

העלייה הבלתי פוסקת במחירי הנדל"ן בישראל מקשה באופן בלתי סביר על המעוניינים לרכוש דירה שאינם מצליחים לגייס את ההון העצמי הנדרש. החדשות הטובות שניתן לפעול בצורה יצירתית כדי להתמודד עם האתגר, ולהשתמש בדרכים יעילות כדי לגייס את ההון העצמי למשכנתא.

כעת ניתן לכם כמה טיפים חשובים שאני בטוח שיאירו את עיניכם בדרך לרכישת הדירה הראשונה בחייכם והם:

יועץ משכנתאות חיצוני

יועץ משכנתאות חיצוני ובעל מוניטין הוא הגורם הראשוני שבו כדי להיעזר אל מול הבנקים על ידי ניצול הידע המקצועי שלו, הכישורים והקשרים אל מול קברניטי הבנקים דבר שמסייע בחיסכון אדיר בריבית לאורך תקופת חיי המשכנתא ובניית תמהיל נכון לפי מסורת השליש הידועה.

עזרה מההורים

פיתרון נוסף ויעיל הוא עזרה מההורים על ידי שיעבוד נכס ההורים והשלמת ההון העצמי הנדרש למקור מימון זה.

משכנתא ע"ג נכס מגורים

לקיחת משכנתא על גבי נכס מגורים של ההורים הוא יתרון סיוע מובהק בפריסת השנים והאפשרות להקטין את ההחזרים החודשיים של המשכנתא שלקחתם מן הבנק. מחזור משכנתא

מחזור משכנתא יכול להועיל למי שבידיו דירה ולא יכול לעמוד בהחזר תשלומי המשכנתא או רוצה לרכוש דירה חדשה. מבצע פעולת מחזור שבו הוא נוטל את המשכנתא לשם כיסוי המשכנתא הראשונה וסילוקה ועל ידי כך פורס מחדש את המשכנתא לתקופת זמן ארוכה יותר דבר שגורם לאיזון בהחזרים החודשיים.

גיוס הלוואות

שיטה נפוצה ושכיחה היא גיוס הלוואות ממקורות חיצוניים על מנת להביא את עצמכם לגיוס ההון העצמי הנדרש לרכישת דירתכם שהוא כ25% מערך הדירה אותה תרצו לרכוש. בחירת אפיק זה עדיפה בליווי יועץ מומחה שיוכל להחליט על אופן פירעון ההלוואות ומועדו על מנת שלא ישפיע על תשלום החזר המשכנתא שלכם ואורך תקופתו.

שיעבוד קרן השתלמות

שיעבוד קרן השתלמות הוא אמצעי גיוס נוסף להון העצמי שלכם קרן שלא נפדתה ויכולה לשמש כבטוחה עד להפיכתה כנזילה כך שתוכל לשמש לפירעון המשכנתא.

כחברת נדל"ן מומחית בתחום התיווך המתמצא בשטח וסוכניה נחשפים לדירות מידי יום במרכז העיר ובשכונות.

אנו עדים לכך שמשקיעים רבים מבינים שנדלן זו מניית התשואה הטובה ביותר עבורכם בטח ובטח מהבנקים כאשר הריבית המשולמת 0.01 ושאר אפיקי ההשקעה כמו אג"ח/מניות תנודתיות סובלות מחוסר יציבות.

תפעלו בחוכמה, תעשו שיעורי בית קחו לכם יועץ נדל"ן מומחה באזור שיידע להוציא לכם עסקה טובה ומשתלמת לא רק על ידי הצגת הנכסים והסיור בהם אלא על ידי ניהול משא ומתן וההתממשקות לקשת רחבה של אנשי מקצוע לייעול התהליך.

התחברו ליועץ נדל"ן מומחה שחי בשטח, מכיר דירות רבות, בעל ידע מקצועי וכישורים אישיים אשר יידע איך לחבר ולנתב עבורכם את הנכס האטרקטיבי ביותר.

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!