איך מתנהל תהליך של רכישת נכס החל משלב ההתלבטות - פסגות נכסים

איך מתנהל תהליך של רכישת נכס החל משלב ההתלבטות

תוכן עניינים

כל לקוח חם מעוניין לרכוש נכס עתידי ונתקל בכמה סימני שאלה מקדימים

נקודות אלה הכרחיות מאוד טרם יציאה לתהליך ממוקד ברכישת נכס  

שלב ההתלבטות

לקונה הפוטנציאלי עולה המחשבה להיכנס להליך של רכישת נכס בשלב זה עולים מספר סימני שאלה? האם זה הזמן הנכון עבורכם להיכנס להליך רכישה? מה מצב המחירים בשוק בסטאטוס זמן הנוכחי? מה סטאטוס הנכסים בשוק בהתאם לפרמטרים שאתם רוצים להיצמד אליהם? האם יש ברשותכם נכס שאתם  צריכים למכור בכדי למנף את תהליך הרכישה טרם כניסה להליך רכישה? האם זה הזמן הנכון עבורכם בתוך תבנית השיקולים הכלכליים שלכם בעת הזו ? האם ברשותכם אישור משכנתא עדכני ? מפה הנגזרת הבסיסית לאחרת ששאלתם את שאלות אלה האם אתם בביסוס להתקדמות להליך ממשי.

לאחר שעניתם לעצמכם על כלל השאלות הנ"ל אתם כבר עוברים שלב אחד קדימה-

שלב ההחלטה

החלטתם לאחר כל הבדיקות המקדימות שזו העת עבורכם להכנס להליך רכישה, מפה בסבירות גבוהה תיצרו קשר עם כמה גורמי תיווך וכמובן מול נכסים פרטיים בשלב זה אתם עלולים להתפזר ותבחנו את השוק בצורה רחבה ולא בהכרח אפקטיבית.

משמעות גדולה לאחר יצירת הקשר עם גורם התיווך הראשוני לקדם פגישה פרונטלית מולו לטובת ביסוס הבטחון מול הגורם העתיד לייצג אתכם, היכרות מקדימה ובניית תוכנית עבודה בהתאמה לצרכים שלכם.

שלב ההתפזרות 

אתם רואים המון נכסים בשוק, נמצאים במגע מול המון גורמי תיווך שונים, מתחילה להיבצר לכם שחיקה מהתהליך.

בסטאטוס זה חשוב שהגורם תיווך יהווה עבורכם ערך מוסף ולייצר בידול ושוני בעזרת מיקוד בנכסים רלוונטיים יבנה עבורכם תוכנית עבודה מסודרת, אל מול תקציב, חיבור בין אישי גבוהה ונטרול נכסים שלא עונים לצרכים שלכם.

שלב המיקוד והבשלות

אתם נמצאים בנקודת זמן בה אתם מעוניינים לקדם מהלך ממשי ופרקטי, רמת בשלות שלכם גבוהה ומוכנות להיכנס לשלב איתור הנכס המתאים העתיד להתקדם לשלב  המשא ומתן וקידום עסקה באופן פורמלי.

בשלב זה על  המתווך המייצג אתכם  להרים הילוך באופן ההתממשקות שלו מול בעלי הנכס, לייצר דינאמיות גבוהה בסיורי נכסים, חתירה להצעות מחיר, ניהול משא אפקטיבי לצורך נעילת העסקה בפועל  

נקודת מפתח שהמתווך המייצג יידע להרגיש אתכם ברמה הבין אישית והיכן שקיים פוטנציאל להתקדמות מנטרלים את ההליכים מסביב מתמקדים וממקדים אתכם הלקוחות באופן הפעולה בה הוא הולך לנקוט בכדי לקדם אתכם בצורה אסרטיבית ובאסטרטגיה הנכונה בכדי לייצר אפקטיביות בתוך ההליך .

חשוב שהגורם העובד מולכם ייצר שקיפות מדודה בתהליכי עבודה בכדי לייצר בטחון מולכם ,עדכונים שוטפים בתוך הליך המשא ומתן ומראה לאופן ההליך בכדי להמחיש עבורכם היכן אתם עומדים בתוך מגוון התהליכים בעת רכישת הנכס  ,חשוב לייצר דינאמיות משותפת בתוך ההליך בכדי לא לאבד מומנטום מול הנכס אותו אתם מבקשים לקדם ולרכוש.

שימו לב שהגורם מולו אתם עובדים מכין תוכנית עבודה סדורה.

לו"ז שעות ובניית תמהיל נכון של נכסים עבורכם.

לא כל הליך רכישה חייב להיות מייגע ושוחק ניתן למדוד את איכות המתווך והמותג אליו הוא משתייך דרך מקצועיות בתוך תהליכי עבודה  ,אנרגיה, חיוך, מצב רוח מרומם, הגעה בזמן, ייצוגיות ,הפגנת רצינות, אסרטיביות וחדות בגישה מולכם .

המלצתי תמיד לעשות סקר שוק מקדים ,להתרשם מאפיקי המדיה השונים המשויכים למנגנון אליו משתייך המתווך קצה שלכם, נתון זה יעניק לכם פרספקטיבה נכונה אל מול מי אתם עומדים .

בחרו גורם אחד שייצג אתכם ויהיה חוד החנית עבורכם בתוך תהליך רכישת הנכס העתידי שלכם

זכרו "הזול עולה ביוקר" – אל תבחרו את איש המקצוע שלכם ע"פ המחיר אותו הוא גובה היצמדו לפרמטרים שהוצגו בתוכן זה והדרך שלכם להצלחה ורכישה מובטחת !

 

פסגות נכסים – משרד תיווך בכרמיאל הפועל בשיטת שיווק הנדל"ן המובילה בישראל!

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!