משרד תיווך בכרמיאל

ההבדל בין המתווך המודרני לבין המתווך ה"ישן"

תוכן עניינים

בעשורים האחרונים עולם התיווך עבר מהפכה ברמת הידע, המקצועיות והכישורים הנדרשים בעולם הנדל"ן ממה שהיה נהוג בעבר. כיום בעידן המודרני החיים זורמים בקצב אחר והעולם הולך ומתפתח וישנה מודעות ורצון עז של לקוח לקבל תמורה איכותית לשירות עליו הוא משלם.

ישנה חשיבות מכרעת שבעולם שבו הטכנולוגיה והמדיה שולטת בעוד שבעבר נהגו לעבוד מ"פה לאוזן" כנהוג בתפיסת העולם המערבית בישראל. אם תשאלו את הוריכם למי הם היו פונים?!.. אז בדרך כלל הם יפנו.. למי שהם מכירים, גדל לצדו בשכונה, למי שמוכר להם והם מאמינים בו כאדם וכמתווך שעוסק בתחום שמכר למישהו שגם בדרך כלל גר לידם או מסביבתם הקרובה. 

כיום דרוש הרבה יותר מרישיון תיווך וותק בתחום הנדל"ן כדי לקרוא תיגר על משרד מקצועי בתחום. חשוב להבין כי הלקוח הישראלי היום חכם הרבה יותר ויודע בדיוק מה הוא רוצה ואיך הוא רוצה להשיג זאת. 

לפני שהגעתם להחלטה לרכוש נכס או למכור נכס וודאו מספר פרמטרים חשובים וזכרו "שאם חשבתם שיקר לשכור מקצוען חכו עד שתשכרו חובבן".

כיום משרד מקצועי עובד עם חברת שיווק שנותנת ערך מוסף ומבדלת את הנכס שלכם מהשכן שלכם או מכל נכס אחר שנמכר בסביבה באמצעות תבניות פרסום ייחודיות שמרכזות את המידע בצורה קלה ויעילה לעיני הלקוחות. יתרה מכך, מבצעים סרטון תדמיתי לנכס, מצלמים תמונות בנכס שעוברות עריכה גרפית ואפילו שוכרים קריין מקצועי שיסביר על יתרונות הנכס ויציג את נתוני הנכס לקונים הפוטנציאליים. 

זכרו ובדקו מראש באלו אמצעים שיווקיים משתמש משרד התיווך המשווק את הנכס שלכם בפועל.. ומהי רמת הפרסום והשיווק אותה הוא מציע כי זוהי נקודה מכרעת בבמה ובחשיפה שהנכס שלכם מקבל שממנה מגיע תנועת קונים פוטנציאליים ככל שרמת השיווק תהיה גבוהה יותר, רבה יותר, מושקעת יותר כך תנועת הלקוחות תהיה גדולה יותר ואז יהיה בידי בעל המקצוע את הכוח למקסם עבורכם את מחיר הנכס ואף אולי לקבוע עסקת שיא באזור.

זכרו שכפי שמכונית צריכה דלק לנסוע כך גם המתווך מתפרנס מעמלת התיווך שבכדי להביא אתכם אל התוצאה המושלמת עליו להשקיע זמן, דלק, משאבים, פרסום, שיווק, אחזקת משרד, עובדים והוצאות רבות ונוספות שבמידה והוא לא מכר את הנכס הוא רק הפסיד במהלך הזמן שהוא השקיע וזוהי לא מטרתו הסופית ולכן האינטרס שלו היא לקדם לכם את העסקה לשביעות רצונכם. 

אל תתפשרו! אל תטילו ספק!  משמע.. בדקו את הדף העסקי של משרד התיווך שבחרתם, בחנו את אופן ודרכי הפעולה, זכרו שמשרד שמכבד את עצמו בדרך כלל יש לו אתר אישי המציג את נכסיו, בדקו היטב את אפיקי הפרסום החדשניים בהם הוא פועל והאם הוא משקיע בהם תקציב או עובד באמצעות פרסום חינמי נטו. זכרו כי 'מסע ארוך מתחיל בצעד קטן..' 

העולם עובד על פי כוח המשיכה מה שאני משדר זה מה שאני מקבל והמחשבה היא זאת שיוצרת מציאות. תעריכו את בעל המקצוע שמולו אתם עובדים כי בסופו של יום הוא יילחם עבורכם עד לגמר העסקה ועד לחיוך האחרון שלכם מהתהליך כי ההמלצה שלכם היא כרטיס הביקור הטוב ביותר עבור משרד התיווך בו בחרתם. קחו משרד שישקיע בכם את מלוא מרצו ומשאביו ולא ייקח אתכם כדרך אגב!!!

אסכם בקצרה מה אנחנו בפסגות נכסים מציעים לכם בהתחייבות מלאה –

רמת שיווק גבוהה

פרסום, חשיפה ובמה לנכס מעל כל המתחרים בשוק.

שיווק אינטנסיבי

שיווק ממוקד ואגרסיבי לנכס באמצעות חברת שיווק המתמחה נטו בנדל"ן בכדי להגיע להצעות רכישה רבות ולמקסום מחיר הנכס על ידי תנועת סינון מיון ודיוק קהל הלקוחות שיבקר בנכס שלכם.

הון אנושי איכותי

צוות מיומן בעל ידע ומומחיות באזור. דם צעיר, מודרני, ייצוגי שיציג את הנכס שלכם בתשוקה ומוטיבציה.

קמפיין שיווק רחב

קמפיין בעל סדרת מודעות מרובה ומתחלפת, אסטרטגיית מכירה שמותאמת לנכס החל מהכרת הנכס, הכנתו טרם מכירה, תכנון צעדי המכירה אסטרטגייה ותכנית שיווק, אופן תמחור, ליווי קונים, ניהול משא ומתן וסגירת העסקה.

התחייבות

התחייבות ליסודיות, אמינות, מקצועיות וליווי אישי ויסודי בתוך התהליך מסביב לשעון כי רק כך נוכל להביא אתכם אל היעד במינימום זמן ומקסימום יכולת.

בוחרים מומחים בוחרים פסגות נכסים

פסגות נכסים – משרד תיווך בכרמיאל הפועל בשיטת שיווק הנדל"ן המובילה בישראל!

זה עניין אותך? מעוניין לקבל פרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

לייעוץ אישי בנושא מכירה/רכישה/השכרה ונדל"ן

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!